RODO Oferta

Od 25 maja 2018 r. zacznie obowiązywać unijne Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO).

Wspomniane rozporządzenie w znaczący sposób poszerza obowiązki wszystkich podmiotów przetwarzających dane osobowe, wprowadzając jednocześnie wysokie kary finansowe za ewentualne naruszenia. W związku z powyższym postanowiliśmy zaproponować Państwu nasze usługi związane z wdrożeniem przepisów Rozporządzenia w Państwa firmie.

Podczas wdrażania postanowień RODO podejmujemy następujące czynności:

  • przeprowadzenie audytu w celu ustalenia sposobu działania firmy, stosowanych procedur, organizacji pracy, sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych przeprowadzenie kontroli i identyfikacji obszarów i punktów przetwarzania danych, zbiorów danych, zabezpieczeń itp., w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji.

  • szkolenie zarządu firmy oraz pracowników w zakresie RODO – z certyfikatami ukończenia szkolenia (szkolenie w postaci prezentacji lub e-learningu – preferujemy prezentację, ze względu na możliwość bezpośredniego kontaktu z problemami dotyczącymi przetwarzania danych nurtującymi pracowników)

  • stworzenie niezbędnej dokumentacji w zakresie RODO lub konsultacje i pomoc przy ich tworzeniu tj.

a) polityki bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych;
b) instrukcji zarządzania systemem informatycznym;
c) dokumentów pracowniczych (oświadczenia o zachowaniu danych osobowych w poufności, upoważnienia do przetwarzania danych, rejestr wydanych upoważnień) umów powierzenia przetwarzania danych osobowych;
d) treści informacji dla osób, których dane będą zbierane oraz treści zgód na przetwarzanie danych;
e) procedur postępowania w przypadku naruszeń ochrony danych;
f) oceny ryzyka przetwarzania danych, w celu określenia minimalnych wymaganych zabezpieczeń;
g) rejestru czynności przetwarzania danych osobowych;
h) dostosowanie procesów przetwarzania i systemu informatycznego tak, aby realizowane były prawa osób, których dane dotyczą (prawo przenoszenia danych, prawo do bycia zapomnianym, prawo do ograniczenia przetwarzania itp.)
i) dostosowanie treści regulaminów i polityki prywatności dla stron i sklepów Internetowych.

  • wdrożenie opracowanych procedur bezpieczeństwa;

  • wsparcie funkcji Inspektora Ochrony Danych;

  • przejęcie obowiązków Inspektora Ochrony Danych.





Szybki kontakt

...

monika.slupecka

@timbhp.pl
...

tomasz.miksa

@timbhp.pl
...

ul. Plantowa 17a

Konstantynów Łódzki
...

Poleć nas innym!

Nasza oferta

Poniżej przygotowaliśmy dla Ciebie ofertę według następujących kategorii. Kliknij w poniższe przyciski i poznaj ofertę w szczegółach.

"Profesjonalne, terminowe i przystępne cenowo usługi BHP dla Twojego przedsiębiorstwa. Nam możesz zaufać!"

Pobierz i prześlij dalej

Dziękujemy